fredag 5 januari 2018

Nakenfisar och vampyrer.

Det är en rätt dålig kombination att ha ont och vara rastlös, hade helst velat ha en teleporter som skickade mig direkt till simbassängen på Högevall, gärna utepoolen med virvel som snurrar en runt, när man blir trött på att simma kan man bara ställa sig i en Karate Kid ställning och åka varv efter varv med strömmen.
 Finns inga vettiga busshållplatser att ta sig dit och jag fixar inte att cykla idag.

Istället borde jag dra upp persiennerna och låta grannarna få en syn de aldrig kommer glömma. Har en massa sänganpassad gymnastik jag pysslar med när rastlösheten slår till och orken inte finns till riktig motion. Kläder är inte något som används i det här huset som bebos av notoriska nakenfisar om det inte är folk på besök så just nu skulle grannarna få se en naken tjockis som står på alla fyra och gör konstiga svankjuck med en bok i näven och två dagar gammalt smink utsmetat över ansiktet.

Skulle ha jobbat på klubb igår men jag har nog en inflammation i ryggen och feber rår pillrena inte på. Ikväll är det lajv och jag SKA dit. Det håller till knappt hundra meter härifrån så det är ett rimligt mål.Vuxna människor som låtsas vara vampyrer och plottar mot varandra, sista gången i just det här spelet och min karaktär är en mordisk liten sak som vill ha ihjäl så många som möjligt. Allt dödande sker med tärningar och jag har många såna! Perfekt sätt att strida för en annars rätt orörlig tant, i verkliga livet kan jag säkert ha ihjäl nån genom att sätta mig på dem tillräckligt länge. Men i verkliga livet är det inte så många som jag ogillar tillräckligt mycket för att önska livet ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar